Tájékoztatás az NHKV matricaellenőrzéséről

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az NHKV Zrt 2022. januárban megküldte a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási szerződést igazoló matricát a lakossági és közületi partnerek számára. Az NHKV Zrt egyben kérte, az érvényesítő matricák hulladéktároló edényzetre való felhelyezését.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az érvényesítő matricával nem rendelkező hulladéktároló edényzetek 2022.05.02-től nem kerülnek ürítésre.

Az érvényesítő matricával, vagy érvényes hulladékszállítási szerződéssel nem rendelkező ingatlanhasználók részére az alábbi elérhetőségeken állunk rendelkezésre (az ügyfélszolgálatokon a személyes ügyintézés csak előzetes időpontfoglalás után lehetséges)

Tatabánya, Erdész utca E.- Call center: 34/801-040

e-mail: ugyfelszolgalat.vertesvideke@nhsz.hu

Hétfő              7-19 óra között

Kedd              8-14 óra között

Szerda             9-17 óra között

Csütörtök        10-17 óra között

Péntek             8-12 óra között

Komárom, Arany János utca 17., Call Center: 34/801-040

Hétfő              8-16 óra között

Szerda             7-15 óra között

Péntek             8-12 óra között

Nyergesújfalu, Kossuth Lajos utca 106.

Minden hónap első kedd                   8-12 óra között

Almásfüzitő, Fő út 20. Teleház

Minden hónap második szerdája       16-17 óra között

Almásfüzitő, Petőfi tér-Polgármesteri Hivatal

Minden hónap harmadik szerdája      16-17 óra között

Budakalász, Klinger Henrik utca 1291/25 Hrsz. (volt Lenfonó telephely)

Minden hónap utolsó csütörtök         10-14 óra között

Kérjük, amennyiben lehetséges, akkor szíveskedjenek megjeleníteni, illetve elérhetővé tenni a fenti információkat az ingatlanhasználók számára. Társaságunk a leírtakat szintén megjeleníti saját honlapján.

Együtt- és közreműködésüket ezúton is köszönjük!

Uhrin Tamás
NHSZ Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.
Ügyvezető